Szkolenia dla kadr kultury

Cyfrowy marketing kultury

Współcześnie - szczególnie w okresie pandemii - marketing cyfrowy to podstawowa forma dotarcia do potencjalnych odbiorców oferty instytucji kultiry. Dzięki naszym szkoleniom dowiesz się, jak zaplanować strategię marketingową, wykorzystać potencjał mediów społecznościowych i strony internetowej oraz zbudować bazę odbiorców.

TEMATY SZKOLEŃ:

  • Kreowanie wizerunku instytucji kultury w social mediach i wykorzystywania ich potencjału do działań promocyjnych
  • Jak zorganizować konkurs online oraz jak zachęcić użytkowników do wzięcia udziału w naszym wydarzeniu?
  • Instytucja kultury na Facebooku – jak pisać posty, dobierać zdjęcia, analizować statystyki i komunikować się z odbiorcą?
  • Wydarzenia i posty sponsorowane na Facebooku, czyli jak za małe pieniądze osiągać wielkie wyniki.
  • Facebook w kwarantannie. Działaj bezpłatnie, niskobudżetowo i skutecznie.
  • Instytucja kultury na Instagramie – jakie zdjęcia wrzucać, kiedy publikować, zdobywanie followersów, budowanie relacji z młodym czytelnikiem
  • InstaStories – relacje z instytucji kultury na Instagramie
  • Instagram instytucji kultury w czasie pandemii.
  • Od zera do TikTokera – co to jest TikTok i dlaczego może przydać się w instytucji kultury?
  • Tworzenie kreatywnych TikToków dla instytucji kultury – szkolenie i warsztaty
  • YouTube: jak „sprzedawać” kulturę i literaturę w wersji atrakcyjnej dla współczesnego widza?
  • Analityka: jak wyciągać wnioski i czytać statystyki w social media?
  • WordPress dla instytucji kultury – jak szybko i tanio stworzyć stronę internetową
  • Copywriting. Pisanie tekstów na stronę instytucji kultury – specyfika, zasady tworzenia, otwarte zasoby, prawo autorskie.
  • Pozycjonowanie strony internetowej. Co zrobić, żeby strona instytucji kultury była widoczna w internecie?
  • Google Analytics w pracy instytucji kultury. Praktyczne aspekty analizowania ruchu na stronie internetowej
  • Newsletter w instytucji kultury. Którą platformę wybrać?
  • Baza odbiorców newslettera. Jak zbierać i segmentować zgodnie z RODO
  • Newsletter jako najlepszy sposób komunikacji online z odbiorcami kultury
  • Analityka w systemach do wysyłki newsletterów. Czego możemy się dowiedzieć?

Zainteresowały Cię nasze szkolenia?