Szkolenia dla kadr kultury
Cyfrowy marketing kultury
Współcześnie - szczególnie w okresie pandemii - marketing cyfrowy to podstawowa forma dotarcia do potencjalnych odbiorców oferty instytucji kultiry. Dzięki naszym szkoleniom dowiesz się, jak zaplanować strategię marketingową, wykorzystać potencjał mediów społecznościowych i strony internetowej oraz zbudować bazę odbiorców.
TEMATY SZKOLEŃ:
- Kreowanie wizerunku instytucji kultury w social mediach i wykorzystywania ich potencjału do działań promocyjnych
- Jak zorganizować konkurs online oraz jak zachęcić użytkowników do wzięcia udziału w naszym wydarzeniu?
- Instytucja kultury na Facebooku – jak pisać posty, dobierać zdjęcia, analizować statystyki i komunikować się z odbiorcą?
- Wydarzenia i posty sponsorowane na Facebooku, czyli jak za małe pieniądze osiągać wielkie wyniki.
- Facebook w kwarantannie. Działaj bezpłatnie, niskobudżetowo i skutecznie.
- Instytucja kultury na Instagramie – jakie zdjęcia wrzucać, kiedy publikować, zdobywanie followersów, budowanie relacji z młodym czytelnikiem
- InstaStories – relacje z instytucji kultury na Instagramie
- Instagram instytucji kultury w czasie pandemii.
- Od zera do TikTokera – co to jest TikTok i dlaczego może przydać się w instytucji kultury?
- Tworzenie kreatywnych TikToków dla instytucji kultury – szkolenie i warsztaty
- YouTube: jak „sprzedawać” kulturę i literaturę w wersji atrakcyjnej dla współczesnego widza?
- Analityka: jak wyciągać wnioski i czytać statystyki w social media?
- WordPress dla instytucji kultury – jak szybko i tanio stworzyć stronę internetową
- Copywriting. Pisanie tekstów na stronę instytucji kultury – specyfika, zasady tworzenia, otwarte zasoby, prawo autorskie.
- Pozycjonowanie strony internetowej. Co zrobić, żeby strona instytucji kultury była widoczna w internecie?
- Google Analytics w pracy instytucji kultury. Praktyczne aspekty analizowania ruchu na stronie internetowej
- Newsletter w instytucji kultury. Którą platformę wybrać?
- Baza odbiorców newslettera. Jak zbierać i segmentować zgodnie z RODO
- Newsletter jako najlepszy sposób komunikacji online z odbiorcami kultury
- Analityka w systemach do wysyłki newsletterów. Czego możemy się dowiedzieć?