Cyfrowy marketing kultury: social media, newsletter, www

KORNOWAC: Newsletter w ośrodku kultury

Newsletter w ośrodku kultury

Newsletter to dosyć niedocenione narzędzie w instytucjach kultury. Faktycznie, być może nie jest to idealne medium do kontaktu z najstarszymi, często nieaktywnymi cyfrowo odbiorcami. Ale często maile odbierają osoby, które nie mają kont w mediach społecznościowych. Nie mówiąc o młodych, którzy tylko czekają na promocje i zniżki, które oczekują znaleźć na swojej skrzynce pocztowej! Dlatego […]

KORNOWAC: Newsletter w ośrodku kultury

SZYDŁOWO: Instagram w instytucji kultury

Instagram w instytucji kultury - zdjęcie ze szkolenia

Centrum Upowszechniania Kultury w Szydłowie otrzymało dofinansowanie z programu Konwersja Cyfrowa Domów Kultury na realizację projektu pn. „XXI wiek w Centrum Upowszechniania Kultury w Szydłowie”. Pod koniec lutego spotkaliśmy się, aby porozmawiać o jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych – Instagramie. Podczas 5-ciogodzinnego szkolenia pt. „Instagram w instytucji kultury” omówiliśmy najważniejsze funkcje aplikacji,

SZYDŁOWO: Instagram w instytucji kultury

KOZIENICE: Obsługa social mediów

Konwersja Cyfrowa Domów Kultury w Kozienicach

Szkolenie zaczęło się punktualnie, zaraz po przedstawieniu siebie i Good Books chciałem lepiej poznać uczestników szkolenia. Rozmawiając o ich obowiązkach, tworzyliśmy równocześnie portfolio wszystkich usług Domu Kultury. Każdy z uczestników sprawdził także, jak postrzega ich Google i Facebook! To pozwoliło zrozumieć jak działają systemy reklamowe, targetowanie i jak największe firmy wpływają na nasze zachowanie. Teoria

KOZIENICE: Obsługa social mediów

KORNOWAC: YouTube – jak sprzedawać literaturę i kulturę

Szkolenie w Kornowacu

Szkolenia w ramach programu dotacyjnego „Konwersja Cyfrowa Domów Kultury” powinny być zdecydowanie jak najbardziej praktyczne. Takie właśnie było moje założenie, gdy jechałam na szkolenie „YouTube – jak sprzedawać literaturę i kulturę” do Gminnego Ośrodka Kultury w Kornowacu. Wyniki tego spotkania przerosły moje najśmielsze oczekiwania! Motywacja Zapał do działania – to jeden z kluczowych elementów sukcesu

KORNOWAC: YouTube – jak sprzedawać literaturę i kulturę